Om Messer & Udstillinger
Med flere end 7.000 kvadratmeter udstillingsareal og en placering midt i Aalborg, er Aalborg Kongres & Kultur Center velegnet til alle former for messer og udstillinger, fra små produktpræsentationer til store forbruger- og fagmesser.

Messeafdelingen arrangerer AKKC’s egne nationale og internationale forbruger- og fagmesser, men er også behjælpelig med råd, vejledning og projektstyring, hvis messe-, kongres- eller konferencearrangører ønsker at afholde større eller mindre messer eller udstillinger i AKKC.

AKKC's messeteam ved, at det kræver tid og ressourcer at planlægge og gennemføre en messe, men kan hjælpe dig med alt: Salg af stande ● Koordinering ● Marketing ● Presse ● Logistik ● Teknisk salg via webshop ● Afvikling ● Værtskab for udstillere ● Materiel og Mandskab. Du kan vælge hele ”pakken”, men kan også udvælge de enkeltdele, som du har mest brug for assistance til.

Et messeafsnit i forbindelse med en kongres eller konference giver dels mere viden til deltagerne men kan også i mange tilfælde gøre arrangementet mere rentabelt, og hvis vi sørger for messen, så kan du som arrangør koncentrere dig om indholdet i kongressen eller konferencen.

Som Danmarks første eventsted certificeret efter både DNV GL's verdensmålcertificering og efter ISO 20121 for bæredygtige events afvikler AKKC alle messer og udstillinger med stor hensyntagen til bæredygtighedsprincipperne.

Hvis du har spørgsmål eller har brug for yderligere oplysninger, så er du velkommen til at kontakte os.

Messe- & udstillingsafdeling: +45 9935 5555