2.01 Lunden

Op til 10 personer

Kom med i Lunden!

Du finder det skønne mødelokale 2.01 Lunden på 2. sal. Mødelokalet er et af vores mindre lokaler med plads til op til 10 personer og en perfekt fast bordopstilling, så det er lige til at rykke ind i og sætte sig til rette.

Lokalet har derudover et tilstødende hyggeligt loungerum, der kan benyttes i pauserne.

Vi ved, at en lækker madoplevelse styrker oplevelsen af en god mødedag. Det er derfor ikke kun hjernen, der bliver fodret, når du holder møde i AKKC. Også smagsløgene får en oplevelse af en anden verden, når Restaurant AKKC by MEST kreerer de lækreste anretninger, kager, brød og snacks – selvfølgelig med bæredygtighed i fokus. Det hele anrettes på buffetborde på gangarealet.

I AKKC har vi navngivet vores mange sale efter Aalborgs kendte vartegn. Karolinelund var en tidligere forlystelsespark midt i Aalborg. I dag er den en folkepark med stier, grønne arealer, street art, legeplads og koncerter. Aalborgenserne ynder altså at samles for at tage en tur i ’Lunden’.

  • Op til 10 personer
  • Fast bordopstilling
  • Tilstødende loungerum
  • 20 m2

  • 10 personer

  • 55″ skærm

360°
view

360°
view

Velkommen til den virtuelle mødelokale-tour: Kig selv rundt i mødelokalet. Husk at kigge ud i loungerummet, der hører sammen med 2.01 Lunden. Tjek evt. også gangen og få et indblik i, hvad der ellers er på denne etage. Klik på ikonet i øverste højre hjørne for at forstørre den virtuelle tour til fuld skærm.

Velkommen til den virtuelle mødelokale-tour: Kig selv rundt i mødelokalet. Husk at kigge ud i loungerummet, der hører sammen med 2.01 Lunden. Tjek evt. også gangen og få et indblik i, hvad der ellers er på denne etage. Klik på ikonet i øverste højre hjørne for at forstørre den virtuelle tour til fuld skærm.

”Det føles altid lidt som at komme hjem til AKKC, hvor man bliver mødt af et professionelt hold mennesker, der med en stor imødekommenhed stiller sig fleksibelt til rådighed og gør deres yderste for at opfylde vores ønsker for en god og innovativ konference – i absolut trygge rammer”

Mette Borg, Geoforum

Spørgsmål
& svar

Hvornår kan jeg få adgang til lokalet?

Som udgangspunkt har du adgang til dit lokale, når du ønsker det. Vi skal blot vide tidspunktet, så lokalet står helt skarpt til din ankomst.

Er det muligt at have en tekniker tilstede under mødet?

Alle vores lokaler på 1. og 2. sal er installeret med AV- og videokonferenceudstyr, som er programmeret til, at du som gæst selv kan sætte det i gang.
Men det er selvfølgelig også muligt at booke en tekniker til en fast timepris i det tidsrum, du ønsker.

Er der mulighed for hjælp til opstart af mødet og for at tilkalde hjælp?

Vi står altid til rådighed for vores gæster både før, under og efter mødet. Det gælder selvfølgelig også for dig, når du afholder et arrangement i et af vores lokaler på 1. og 2. sal.
Hvis vi ikke er at finde på gangen, kan du blot løfte røret på den fastinstallerede telefon i lokalet. Så kommer du i kontakt med hjælp med det samme.

Hvilke typer teknisk udstyr findes der i lokalerne?

For at sikre de bedste faciliteter for vores gæster har vi fastinstalleret AV- og videokonferenceudstyr, der blandt andet indebærer storskærmsprojektor/lærred eller tv-skærm, videokonferenceudstyr samt mikrofoner i vores større lokaler. Dertil kommer selvfølgelig gratis wi-fi og bluetoothforbindelse til højtalerne.

Er der mulighed for skiltning?

Udenfor hvert lokale på 1. og 2. sal er der mulighed for elektronisk skiltning med tekst eller logo, mens dit arrangement også vil fremgå af vores skærme i forhallen.

Derudover er det også muligt at tilkøbe eksponering på andre skærme.

Hvor får vi vores forplejning

Placeringen af forplejningen til dit arrangement afhænger i første omgang af hvilken forplejning, du har valgt. Har du valgt vores mødepakke, vil størstedelen af forplejningen blive serveret fra vores lækre buffetområde på 1. sal.
Har du derimod selv sammensat din forplejning, bliver den serveret udenfor lokalet.

Derudover er det selvfølgelig altid muligt at tage en dialog med os, hvis du har andre ønsker.

Get in the mood

Skal dit møde slutte af med en fest eller andet, så sæt vores eventafdeling på opgaven

Ja tak!