1.07 Fjorden

Op til 60 personer

Las os sejle afsted sammen på fjorden

1.07 Fjorden er placeret på 1. sal og har en skøn størrelse med mange forskellige muligheder for opstillinger af borde. Mødelokalet har et naturligt lysindfald fra store vinduer og en udsigt til vores forplads.

1.07 Fjorden har direkte adgang til det åbne foyerområde på 1. sal, hvor du kan nyde pauserne i loungeområdet. Det er også her du finder det lækre buffetområde. Vi ved, at en lækker madoplevelse styrker oplevelsen af en god mødedag. Det er derfor ikke kun hjernen, der bliver fodret, når du holder møde i AKKC. Også smagsløgene får en oplevelse af en anden verden, når Restaurant AKKC by MEST kreerer de lækreste anretninger, kager, brød og snacks – selvfølgelig med bæredygtighed i fokus.

I AKKC har vi navngivet vores mange sale efter Aalborgs kendte vartegn. ”Blæsten går frisk over Limfjordens vande” – for Aalborg er Limfjorden helt central. Man fristes næsten til at sige, at Aalborg bør opleves til lands, i luften – og til vands. ’Fjorden’ danner en smuk frontlinje til byen – især når store krydstogtskibe lægger til, når der er Regatta eller Tall Ships Race – eller når man blot går en tur langs den fine havnepromenade.

  • Op til 60 personer
  • Direkte adgang til lækkert buffetområde
  • Fleksibelt lokale med mange muligheder
  • 76 m2

  • 60 personer

  • Projektor

360°
view

360°
view

Træd indenfor i det virtuelle mødelokale, 1.07 Fjorden. Udforsk også gangen og få et overblik over de andre mødelokaler og mødebuffeten på samme etage. Klik på ikonet i øverste højre hjørne for at få en større skærmoplevelse.

Træd indenfor i det virtuelle mødelokale, 1.07 Fjorden. Udforsk også gangen og få et overblik over de andre mødelokaler og mødebuffeten på samme etage. Klik på ikonet i øverste højre hjørne for at få en større skærmoplevelse.

”Vi har et enormt godt samarbejde med AKKC. Der bliver altid taget hånd om os, og der er aldrig et nej. De får altid tingene til at lykkes og finder mulighederne ud fra de behov, vi har”

Anne Albeck, Sygeplejesymposium

Spørgsmål
& svar

Hvornår kan jeg få adgang til lokalet?

Som udgangspunkt har du adgang til dit lokale, når du ønsker det. Vi skal blot vide tidspunktet, så lokalet står helt skarpt til din ankomst.

Er det muligt at have en tekniker tilstede under mødet?

Alle vores lokaler på 1. og 2. sal er installeret med AV- og videokonferenceudstyr, som er programmeret til, at du som gæst selv kan sætte det i gang.
Men det er selvfølgelig også muligt at booke en tekniker til en fast timepris i det tidsrum, du ønsker.

Er der mulighed for hjælp til opstart af mødet og for at tilkalde hjælp?

Vi står altid til rådighed for vores gæster både før, under og efter mødet. Det gælder selvfølgelig også for dig, når du afholder et arrangement i et af vores lokaler på 1. og 2. sal.
Hvis vi ikke er at finde på gangen, kan du blot løfte røret på den fastinstallerede telefon i lokalet. Så kommer du i kontakt med hjælp med det samme.

Hvilke typer teknisk udstyr findes der i lokalerne?

For at sikre de bedste faciliteter for vores gæster har vi fastinstalleret AV- og videokonferenceudstyr, der blandt andet indebærer storskærmsprojektor/lærred eller tv-skærm, videokonferenceudstyr samt mikrofoner i vores større lokaler. Dertil kommer selvfølgelig gratis wi-fi og bluetoothforbindelse til højtalerne.

Er der mulighed for skiltning?

Udenfor hvert lokale på 1. og 2. sal er der mulighed for elektronisk skiltning med tekst eller logo, mens dit arrangement også vil fremgå af vores skærme i forhallen.

Derudover er det også muligt at tilkøbe eksponering på andre skærme.

Hvor får vi vores forplejning

Placeringen af forplejningen til dit arrangement afhænger i første omgang af hvilken forplejning, du har valgt. Har du valgt vores mødepakke, vil størstedelen af forplejningen blive serveret fra vores lækre buffetområde på 1. sal.
Har du derimod selv sammensat din forplejning, bliver den serveret udenfor lokalet.

Derudover er det selvfølgelig altid muligt at tage en dialog med os, hvis du har andre ønsker.

Get in the mood

Skal dit møde slutte af med en fest eller andet, så sæt vores eventafdeling på opgaven

Ja tak!