In the Business of Everyday Wonder

mandag 28. juni 2021 VisitDenmark er på vej til at lancere et nyt internationalt brand kaldet "In the Business of Everyday Wonder". Her sættes fokus på de virksomheder i Danmark, der udmærker sig ved at gøre noget specielt i dagligdagen. Reklamekampagnen henvender sig til de internationale aktører, de kalder "Business Tourism" gruppen - det vil sige virksomheder der rejser i forbindelse med møder og events.

AKKC jaget
For at kunne skabe sådan et brand var de på jagt efter seks ambassadører der, igennem personlig historiefortælling, kunne præsentere nogle af de bæredygtige lokationer i Danmark. De tænkte med det samme på AKKC, da Danmark skulle have en repræsentant, der mestrer bæredygtighed. Chef for Bæredygtighed & Sponsorer, Jan Kvistborg bliver ansigtet udadtil i de videoer, som kampagnen baserer sig på.

Kvistborgs egen fortælling
Jan Kvistborgs rolle som ambassadør bliver at fortælle sin egen historie, og hvad han sætter pris på, i forhold til hvordan Danmark tænker bæredygtighed og kreativitet.

VisitDenmark har mål om at rette kampagnen mod det svenske, norske, tyske og britiske marked ved brug af LinkedIn og udvalgte internationale medier indenfor mødebranchen.
Reklamekampagnen giver altså mulighed for, at AKKC virkeligt kan få noget international opmærksomhed!

Mads Mikkelsen spøger
VisitDenmark har valgt det engelske topbureau 'Fold7' til opgaven. Fold7 er et internationalt reklamebureau med hovedsæde i London, der skal stå for det kreative arbejde i forbindelse med kampagnen - i kender måske deres arbejde fra Carlsberg-reklamerne med Mads Mikkelsen?

Billetkontor (Mandag-fredag 10-14): +45 9935 5566