1.10 Tyren

Op til 50 personer

Få perfekt udsyn og intime rammer på den hyggelige balkon

Når det kommer til at skabe en uforglemmelig oplevelse, er 1.10 Tyren nøglen til at give dine gæster perfekt udsyn.

Den charmerende balkon er både knyttet til Europahallen og 1.12 Torvet, og der er både mulighed for fladt gulv og podieopbygning. Skulle deltagerantallet i Europahallen overstige dine forventninger er det muligt at udvide med ekstra balkonpladser i 1.10 Tyren. Lokalet benyttes ofte som mødelokale i forbindelse med et arrangement i Europahallen.

Med optimalt udsyn til scenen i Europahallen og den store centerskærm, kan dine gæster opleve hvert øjeblik af begivenheden i komfort.

Uanset om det er til en konference, en forestilling eller en stor fest, vil balkonen 1.10 Tyren tage arrangementet til nye højder.

I AKKC har vi navngivet vores mange lokaler efter Aalborgs kendte vartegn. 1.10 Tyren er opkaldt efter Cimbrertyren, statuen der står på Vesterbro, tæt ved byens shoppinggader. Statuen blev skænket til minde om den gamle spritfabrik, der engang lå der, hvor tyren står i dag. Cimbrertyren symboliserer Aalborg styrke, og derfor måtte vi selvfølgelig have en af vores balkoner navngivet efter den.

  • Charmerende balkon
  • Perfekt udsyn til Europahallen
  • Direkte udgang til 1.12 Torvet
  • 70 m2

  • 50 personer

360°
view

360°
view

Tag et virtuelt kig rundt på balkonen 1.10 Tyren. Udsynet til Europahallen kan også lukkes af og der kan dækkes op med almindelige konferenceborde på fladt gulv. Klik på ikonet i øverste højre hjørne for at forstørre turen til fuld skærm.

Tag et virtuelt kig rundt på balkonen 1.10 Tyren. Udsynet til Europahallen kan også lukkes af og der kan dækkes op med almindelige konferenceborde på fladt gulv. Klik på ikonet i øverste højre hjørne for at forstørre turen til fuld skærm.

”Det føles altid lidt som at komme hjem til AKKC, hvor man bliver mødt af et professionelt hold mennesker, der med en stor imødekommenhed stiller sig fleksibelt til rådighed og gør deres yderste for at opfylde vores ønsker for en god og innovativ konference – i absolut trygge rammer”

Mette Borg, Geoforum

Spørgsmål
& svar

Hvornår kan jeg få adgang til lokalet?

Som udgangspunkt har du adgang til dit lokale, når du ønsker det. Vi skal blot vide tidspunktet, så lokalet står helt skarpt til din ankomst.

Er det muligt at have en tekniker tilstede under mødet?

Alle vores lokaler på 1. og 2. sal er installeret med AV- og videokonferenceudstyr, som er programmeret til, at du som gæst selv kan sætte det i gang.
Men det er selvfølgelig også muligt at booke en tekniker til en fast timepris i det tidsrum, du ønsker.

Er der mulighed for hjælp til opstart af mødet og for at tilkalde hjælp?

Vi står altid til rådighed for vores gæster både før, under og efter mødet. Det gælder selvfølgelig også for dig, når du afholder et arrangement i et af vores lokaler på 1. og 2. sal.
Hvis vi ikke er at finde på gangen, kan du blot løfte røret på den fastinstallerede telefon i lokalet. Så kommer du i kontakt med hjælp med det samme.

Hvilke typer teknisk udstyr findes der i lokalerne?

For at sikre de bedste faciliteter for vores gæster har vi fastinstalleret AV- og videokonferenceudstyr, der blandt andet indebærer storskærmsprojektor/lærred eller tv-skærm, videokonferenceudstyr samt mikrofoner i vores større lokaler. Dertil kommer selvfølgelig gratis wi-fi og bluetoothforbindelse til højtalerne.

Er der mulighed for skiltning?

Udenfor hvert lokale på 1. og 2. sal er der mulighed for elektronisk skiltning med tekst eller logo, mens dit arrangement også vil fremgå af vores skærme i forhallen.

Derudover er det også muligt at tilkøbe eksponering på andre skærme.

Hvor får vi vores forplejning

Placeringen af forplejningen til dit arrangement afhænger i første omgang af hvilken forplejning, du har valgt. Har du valgt vores mødepakke, vil størstedelen af forplejningen blive serveret fra vores lækre buffetområde på 1. sal.
Har du derimod selv sammensat din forplejning, bliver den serveret udenfor lokalet.

Derudover er det selvfølgelig altid muligt at tage en dialog med os, hvis du har andre ønsker.

Get in the mood

Skal dit møde slutte af med en fest eller andet, så sæt vores eventafdeling på opgaven

Ja tak!