1.06 Broen

Op til 22 personer

Vi åbner broen til din unikke mødeoplevelse

1.06 Broen er et unikt indrettet mødelokale med et stort, flot bord centreret i lokalet, der næsten giver en helt bestyrelses- eller præsidentiel fornemmelse. Mødelokalet har et dejligt, naturligt lysindfald med udsigt til vores forplads.

1.06 Broen har direkte adgang til det åbne foyerområde på 1. sal, hvor du kan nyde pauserne i loungeområdet. Det er også her du finder det lækre buffetområde. Vi ved, at en lækker madoplevelse styrker oplevelsen af en god mødedag. Det er derfor ikke kun hjernen, der bliver fodret, når du holder møde i AKKC. Også smagsløgene får en oplevelse af en anden verden, når Restaurant AKKC by MEST kreerer de lækreste anretninger, kager, brød og snacks – selvfølgelig med bæredygtighed i fokus.

I AKKC har vi navngivet vores mange sale efter Aalborgs kendte vartegn. ”Broen var oppe” er altid en lovlig grund til at være forsinket, når man skal bevæge sig fra syd mod nord – eller omvendt – omkring Aalborg. Den ikoniske Limfjordsbro fyldte 90 år i 2023, og det farverige tårn midt på broen bliver ofte brugt som symbol på Aalborg på plakater osv.

  • Op til 22 personer
  • Direkte adgang til lækkert buffetområde
  • En helt unik indretning
  • 68 m2

  • 22 personer

  • Projektor

360°
view

360°
view

Hop ind i vores virtuelle rundtur i mødelokalet. Udforsk også gangen og se sammenhængen til de andre mødelokaler på etagen samt hvor du finder mødebuffeten rundt om hjørnet. Klik på ikonet i øverste højre hjørne for at forstørre din virtuelle oplevelse.

Hop ind i vores virtuelle rundtur i mødelokalet. Udforsk også gangen og se sammenhængen til de andre mødelokaler på etagen samt hvor du finder mødebuffeten rundt om hjørnet. Klik på ikonet i øverste højre hjørne for at forstørre din virtuelle oplevelse.

“Alle de skønne AKKC-medarbejdere ydede en fantastisk service – altid at finde og lynhurtige til at hjælpe os, når der var behov”

Marianne Eihilt

Spørgsmål
& svar

Hvornår kan jeg få adgang til lokalet?

Som udgangspunkt har du adgang til dit lokale, når du ønsker det. Vi skal blot vide tidspunktet, så lokalet står helt skarpt til din ankomst.

Er det muligt at have en tekniker tilstede under mødet?

Alle vores lokaler på 1. og 2. sal er installeret med AV- og videokonferenceudstyr, som er programmeret til, at du som gæst selv kan sætte det i gang.
Men det er selvfølgelig også muligt at booke en tekniker til en fast timepris i det tidsrum, du ønsker.

Er der mulighed for hjælp til opstart af mødet og for at tilkalde hjælp?

Vi står altid til rådighed for vores gæster både før, under og efter mødet. Det gælder selvfølgelig også for dig, når du afholder et arrangement i et af vores lokaler på 1. og 2. sal.
Hvis vi ikke er at finde på gangen, kan du blot løfte røret på den fastinstallerede telefon i lokalet. Så kommer du i kontakt med hjælp med det samme.

Hvilke typer teknisk udstyr findes der i lokalerne?

For at sikre de bedste faciliteter for vores gæster har vi fastinstalleret AV- og videokonferenceudstyr, der blandt andet indebærer storskærmsprojektor/lærred eller tv-skærm, videokonferenceudstyr samt mikrofoner i vores større lokaler. Dertil kommer selvfølgelig gratis wi-fi og bluetoothforbindelse til højtalerne.

Er der mulighed for skiltning?

Udenfor hvert lokale på 1. og 2. sal er der mulighed for elektronisk skiltning med tekst eller logo, mens dit arrangement også vil fremgå af vores skærme i forhallen.

Derudover er det også muligt at tilkøbe eksponering på andre skærme.

Hvor får vi vores forplejning

Placeringen af forplejningen til dit arrangement afhænger i første omgang af hvilken forplejning, du har valgt. Har du valgt vores mødepakke, vil størstedelen af forplejningen blive serveret fra vores lækre buffetområde på 1. sal.
Har du derimod selv sammensat din forplejning, bliver den serveret udenfor lokalet.

Derudover er det selvfølgelig altid muligt at tage en dialog med os, hvis du har andre ønsker.

Get in the mood

Skal dit møde slutte af med en fest eller andet, så sæt vores eventafdeling på opgaven

Ja tak!